יום שישי, 7 בספטמבר 2012

בגדי גוף של דיסני

הזמנתי דרך אתר הקופונים גוזרים קופון שני בגדי גוף של דמויות דיסני מאוד חמודים.

כאן הדיל:


אני הזמנתי בגד גוף של פו הדוב במידה המתאימה לעדן לעכשיו ואת מיני מאוס לשנה הבאה.
אז הנה הבגדי גוף שקיבלתי:


הרכב: 100% כותנה
מחיר של כל אחד: 36 ש"ח
משלוח של שני הפריטים: 7 ש"ח
ארץ יצור: סין

פו הדוב (מלפנים ומאחור):



מיני מאוס (מלפנים ומאחור):



אהבתי מאוד את הרעיון המקורי ואת ההדפסים הצבעוניים, אבל מה שפחות אהבתי זה איך שהבד מרגיש.
למרות שבדיל מתארים אותו כך: "וכמובן, לא רק שהעיצוב מדליק, בגד הגוף איכותי ועשוי 100 אחוז כותנה, דק ואוורירי, במיוחד לימי הקיץ החמים."
הוא די קשה ולא נעים למגע (ממש לא הייתי קוראת לו דק). והטיק טקים שלהם מפלסטיק - מה שממש לא נוח. בינתיים כיבסתי את אחד מהם ביד - כי מפחיד אותי מה יעלה בגורלם במכונה, אבל פעם הבאה אני מתכננת מכונה. 

תראו איך עדן נראית בתור פו הדוב :)











2 תגובות:

  1. איזה רעיון יפה! רוצה לראות כבר את עדן בתור מיני. אני בטוחה שתהיה מהממת :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה! גם אני חושבת שזב יתאים לה :)

      מחק