יום רביעי, 5 בספטמבר 2012

חולצות מZARA - מתנה מחמותי

חמותי לקחה אותי ואת הילדים לטיול בקניון ולקנות לי חולצה מתנה.
החנות הראשונה שנתקלנו בה הייתה ZARA - ומה הבעיה למצוא משהו בZARA?

היא קנתה לי שתי חולצות, שנראו עלי הכי טוב, והנה הן כאן:


ועכשיו לפרטים ותמונות:
חולצה קצת רחבה (לא צמודה) בצבע כחול נייבי. מה שהכי מיוחד בה זה השרוולים, מקווה שאפשר לראות בתמונות:



אהבתי אותה בתוך ג'ינס או עם חגורה, בגלל שממש חם לי בקיץ עם ג'ינס לבשתי אותה עם מכנס שחור (רנואר) וחגורה שחורה דקה.



מחיר: 199 ש"ח
הרכב: 100% פוליאסטר
מידה: S
מיוצר: סין



החולצה השניה בצבע אדום קורל, ארוכה, עם גומיה דקה בטליה. החולצה נעימה ונוחה בטירוף והצבע האדום עושה את כל הלוק.


הנה תמונה שלי עם החולצה:

מחיר: 199 ש"ח
הרכב: 100% פוליאסטר
מידה: S
מיוצר: מרוקו



ממש אהבתי את החולצות, לאחרונה יש לנו הרבה ימי הולדת במשפחה ובקרוב חגים - אז יש לי במה להגיע :) תודה לך רותי!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה