יום ראשון, 16 בדצמבר 2012

EPK - בגדי ילדים ותינוקות במבצעים מטורפים - בשבילה

בהמשך לפוסט הקודם שבו עידכנתי על המבצע השווה ביותר של EPK והראתי מה קניתי לבן שלי, עכשיו תורה של בתי הקטנה...

זהו המבצע (יש גם קצת פרטים על החנות בפוסט הקודם):


ואלה הם הבגדים:

1. בגד גוף לבן עם קישוטים אדומים מקטיפה בצווארון.
EPK - בגד גוף
  • מחיר: 59 ש"ח
  • הרכב: 100% כותנה
  • מיוצר: סין

2. מכנס קטיפה אדום
EPK - מכנס קטיפה אדום
  • מחיר: 98 ש"ח
  • הרכב: 100% כותנה
  • מיוצר: סין
3. חולצה לבנה עם קישוטים כחולים מקטיפה בצווארון 

EPK - חולצה לבנה עם כחול

  • מחיר: 69 ש"ח
  • הרכב: 100% כותנה
  • מיוצר: סין
4. שמלת קטיפה כחול כהה עם נקודות לבנות 


EPK - שמלת קטיפה כחולה 

  • מחיר: 119 ש"ח
  • הרכב: 100% כותנה
  • מיוצר: סין
5. חולצה לבנה עם הדפס של סרט ורוד ואפור


EPK - חולצה לבנה עם סרט ורוד
  • מחיר: 69 ש"ח
  • הרכב: 100% כותנה
  • מיוצר: סין

6. שמלה אדומה מנופחת




EPK - שמלה אדומה מנופחת
  • מחיר: 139 ש"ח
  • הרכב: 100% כותנה חיצוני,ביטנה - 90% פוליאסטר ו10% כותנה
  • מיוצר: סין

7. שמלה אדומה
EPK - שמלה אדומה
  • מחיר: 139 ש"ח
  • הרכב: 100% כותנה
  • מיוצר: סין

8. ואחרונה חביבה - שמלה מנומרת מקטיפה עם סרט גדול מקדימה.
EPK - שמלה מנומרת

  • מחיר: 139 ש"ח
  • הרכב: 100% כותנה
  • מיוצר: סין
נתראה בקניות הבאות!



2 תגובות:

  1. השמלה המנומרת היא בדיוק מה שאני מחפשת בשביל בשביל הבת שלי. אני בהחלט אנסה לבדוק אם המבצע עדיין בתוקף שם.
    תודה!

    השבמחק
  2. אין עלייך ג'ני.. תמיד חוזרת לכאן לראות איפה את ומה את קונה לילדים. אלופה. שמלות לילדות נראות כל כך מתוקות ועשית לי חשק לבדוק אותן גם בשביל לינורי הקטנה שלי

    השבמחק