יום חמישי, 31 בינואר 2013

תראו מה קניתי: מגפי גומי ב REPLAY

לאחר הגשמים העזים שהיו לאחרונה, ולאחר שנרטבתי כולי וכל הרגליים שלי היו סחוטות מים - החלטתי שהגיעה הזמן לנעלי גומי. משהו שאני אוכל לנעול לעבודה בימי גשם וכמובן לנסוע לחרמון (אני עדיין מתכננת ביקור בחרמון השנה). מי שמכיר אותי, יודע שאני אוהבת ללכת ומעדיפה הליכה על פני נסיעה באוטו - עצבים בכבישים, חיפוש חניה, תשלום על חניה, להכניס ילדים לאוטו, לשמוע את הבכי שלהם באוטו ללא יכולת לעזור להם, להוציא ילדים מהאוטו - כל זה גורם לי תמיד להעדיף הליכה נינוחה בחוץ. כמובן יש את היתרון הברור של הליכה - ספורט! וכן, גם בימי גשם אני מעדיפה ללכת - אבל בלי נעליים מתאימות זה קשה.

באחד הסיבובים האחרונים שלי בקניון רמת אביב, עברתי מול חנות REPLAY  וראיתי את מגפי הגומי הלבנות האלה קוראות לי מחלון הראווה.
לאחר מדידה מהירה - התאהבתי וקניתי!
המגפיים נוחות מאוד, ההרגשה כשהולכים בהם היא הרגשה קפיצית וכיפית.
החיסרון היחיד שראיתי במגפיים הוא שהן כבדות, אז הן פחות יתאימו לנסיעות לחו"ל.


REPLAY - Rubye water shoes


REPLAY - Rubye water shoes




מחיר: 299 ש"ח (במקום 399 ש"ח)
הרכב: גומי
מיוצר: סין

והנה אני בימים הגשומים:




מה דעתכם על נעלי גומי בכלל והנעליים האלה בפרט?  

תגובה 1:

  1. וואו!!! איזו הפתעה טובה! חייבת לציין שאני ממש לא אוהבת נעלי גומי, למבוגרים, אבל אלה פשוט יפות!!! הצבע הלבן עושה את שלו וזה נראה פשוט מעולה!
    תתחדשי!

    השבמחק