יום ראשון, 10 במרץ 2013

תראו מה קניתי: בגדי ילדים ב GAP - בשבילה

אחרי שראיתם מה קניתי לבן שלי, בפוסט הקודם, תראו מה קניתי לבת שלי ב GAP...
כמו שכתבתי בפוסט הקודם, כבר לא היה כמעט מבחר ומידות, אז נעלצתי להסתפק רק בכמה חולצות וטייצים - זה לא הרבה, אבל אני מרוצה ממה שיש :)

חולצות מעבר עם הדפסים:

GAP - חולצות מעבר

חולצה לבנה עם סרטים צבעוניים - חלק מצויירים וחלק תפורים (יתאים להרבה צבעים של מכנסיים/טייצים):
  • מחיר: 29.90 ש"ח - במקום 79.90 ש"ח
  • הרכב: 100% כותנה
  • מיוצר: אינדונזיה
חולצת כלבלב עם צעיף צבעוני ומנצנץ (לא יודעת אם אפשר לראות את הנצנצים בתמונה - אבל הצעיף משדרג את החולצה):
  • מחיר: 29.90 ש"ח - במקום 59.90 ש"ח
  • הרכב: 100% כותנה
  • מיוצר: קומבודיה
חולצת שרשראות מודפסות עם שני סרטים תפורים בצדדים:
  • מחיר: 29.90 ש"ח - במקום 79.90 ש"ח
  • הרכב: 100% כותנה
  • מיוצר: אינדונזיה

והטייצים:



טייץ קרם - בלרינה (השרוך המודפס של הבלרינה בזהב):
  • מחיר: 29.90 ש"ח - במקום 59.90 ש"ח
  • הרכב: 96% כותנה, 4% ספנדקס
  • מיוצר: קמבודיה
טייץ ורוד עם טול מלמטה:
  • מחיר: 29.90 ש"ח - במקום 59.90 ש"ח
  • הרכב: 96% כותנה, 4% ספנדקס
  • מיוצר: קמבודיה
עוד חולצה - הפעם לקיץ אבל גם במבצע של סוף העונה:


גופיית בנדנה תכלת:
  • מחיר: 29.90 ש"ח - במקום 79.90 ש"ח
  • הרכב: 100% כותנה
  • מיוצר: וייטנם
אלה הם בגדי GAP לבת שלי מסוף עונת החורף של השנה... הבגדים של העונה החדשה מדהימים, אבל יקרים - אז נחכה למבצעים הבאים!

2 תגובות:

  1. בלוג מקסים, תמיד כיף לקרוא, במיוחד בתור אמא לקטנטנה :) בגזרת הג'ינסים לילדים, האם ראית גם דברים מתאימים לבנות? שמלות תמיד נורא קלות לי, אבל ג'ינסים ראויים אני מתקשה למצוא.

    השבמחק
  2. תודה על השיתוף, אולי אני צריכה ללכת לשם ולמצוא כמה דברים לקטנה שלי. יודעת אם יש להם גם
    חולצות בית ספר לבנות?

    השבמחק