יום שלישי, 16 באפריל 2013

תראו מה הכנתי: סרטים לשיער

כמו שהבטחתי בפוסט הקודם של פסח, שבו ראיתם את הסרטים על הראש של הבת שלי, בפוסט הזה אני אספר לכם איך הכנתי אותם - ואולי תרצו להכין כאלה בעצמכם :)

למה בכלל חשבתי להכין סרטים בעצמי, כשיש לבת שלי כבר די הרבה סרטים? ובכן, הייתי צריכה סרטים שיתאימו לבגדים בחג פסח, ודווקא בצבעים של הבגדים לא היה לה סרטים תואמים... מה שגרם לי לנסות להכין אותם לבד - והסתבר כקל למדי!

קפצתי לחנות תפירה שליד העבודה שלי וגיליתי שיש שם מבחר די גדול של סרטים מגומי - בכל מיני צבעים וצורות,
בנוסף יש להם פרחים גדולים למחירה וגם כל מיני קישוטים קטנים שאפשר לתפור או להדביק על הבד (במקרה שלי - על הסרט). כל הקישוטים הקטנים נמכרים כבודדים.
קניתי כמה סרטי גומי כאלה - 50 ס"מ כל אחד (זה הגודל המינימלי לקניה)
פרח אדום גדול
בנוסף, קניתי דבק בד.
בחנות אחרת, של כל מיני קישוטים לשיער, קניתי סרט שיער אדום רחב ב 5 ש"ח.

אלה כל האביזים שבהם השתמשתי להכנת הסרטים (ללא הסרט האדום שלא יצא לי לצלם, עמכם הסליחה). מי שמזהה, זה באמת לא מספריים לתפירה - זה מספריים מהמטבח שלי, מה שמראה עד כמה אני תופרת ביום ביום :)
אביזרים להכנת סרטים לשיער

ההכנה של הסרט האדום:
פשוט הדבקתי את הפרח האדום הגדול על הסרט והנחתי עליו משהו כבד עד שהדבק התייבש - זהו!!

סרט אדום עם פרח

סרט אדום עם פרח
סרט אדום עם פרח
סרט אדום עם פרח

ההכנה של הסרט הלבן (והכחול שבא מיד אחריו):
מדדתי את אורך הסרט הרצוי - פשוט השוותי לסרט אחר שהיה לי כבר בבית (אפשר כמובן למדוד על הראש של הילדה - שימו שב שלא ילחץ) וגזרתי אותו.
השלב הבא היה לתפור את שני חלקי הסרט בחוט תואם.
ובסוף הדבקתי את הפרח לסרט (כמו בסרט הקודם). הדבק - לא חזק מספיק, אז מי שרוצה באמת להשקיע עדיף שיתפור את הפרח לסרט - זה גם הרבה יותר בטיחותי וזה מה שאני אעשה בפעם הבאה.
זהו, גם גם הסרטים השני והשלישי היו מוכנים.

סרטים לשיער עם פרחים
סרטים לשיער עם פרחים
סרט לשיער לבן כחול
סרט לשיער לבן כחול

יש שני יתרונות בהכנה עצמית של סרטים:
קודם כל, המחיר יוצא יותר זול מקניית סרטים - הסרטים הלבן והכחול יצאו כל אחד 7.80 ש"ח (6 ש"ח לכל גומי ו1.80 ש"ח לכל פרח)
הסרט האדום יצא לי "יקר" - 15 ש"ח לשני החלקים.

ומה שעוד יותר נחמד זה שהיה לי ב 10 דקות עשייה סרט שמתאים בדיוק לבגד.

שימו לב לא להשאיר את הילדים ללא השגחה עם הסרטים בגלל סכנת חנק והחלקים הקטנים שעל הסרט.

מי שאין לה חשק להכין לבד, הנה לכם כמה אפשריות שאהבתי לקניית סרטים יפים:


חנית כרמני




Carters
H&M


























מקווה שאהבתם וש"תנסו את זה בבית", 
המשך שבוע נעים לכולם,
ביי!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה