יום שישי, 5 באפריל 2013

תראו מה לבשנו בפסח שני

גם פסח שני חוגגים, וגם ביום הזה צריך להתלבש... הזדמנות טובה לקניות, לא?

ביום שבת שלפני פסח, אחרי שהילדים הלכו לישון (תשע בערב), רצתי לעזריאלי - לחפש בגדים לחג :)
ימי שבת הם הימים הכי נוחים לקניות בשבילי, כי החנויות נסגרות ב23:00 ולא ב22:00 כמו בימי חול. ככה שיש לי שעתיים לקניות.

אז לענינינו...
הראשון היה הבן שלי - ישר פניתי ל- H&M - החנות המועדפת עליי לבגדי ילדים יפים מבלי לקרוע את הכיס... דווקא הפעם יצא לי קצת יקר (אופס!)
קניתי לו חולצה מכופתרת עם עניבה כחולה ופולקה דוט לבנות ומכנסיים בצבע ג'ינס ארוכים שמתקפלים.

השניה, הייתי אני - Forever21
לעצמי קניתי חצאית שחורה עם פולקה דוט לבנות (נשבעת לכם שהפולקה דוט יצא במיקרה).
כמובן שזה לא כל מה שקניתי לעצמי... אבל שאר הבגדים בהמשך :)

לבת שלי הייתה שמלה של EPK שקניתי במבצע, בסוף העונה.

ככה נראינו:
חג שני של פסח - בגדי ילדים
חג שני של פסח - בגדי ילדים
חג שני של פסח - מה לבשתי

חג שני של פסח - מה לבשתי

הפרטים:

אלמוג:
חולצה מכופתרת עם עניבה של H&M - ב 79.90 ש"ח
מכנסיים של H&M - ב 99.90 ש"ח
נעליים - אדידס מגרמניה


 H&M - חולצה מכופתרת לבנים עם עניבה (התמונה מאתר החברה)

H&M - חולצה מכופתרת לבנים עם עניבה (התמונה מאתר החברה)
עדן:
שמלה - EPK (אפשר לראות כאן)
סרט לראש - H&M (אפשר לראות כאן)
נעליים - Polo

בגדי חג לתינוקת

בגדי חג לתינוקת
אני:
חצאית של Forever21 - ב 62.90 ש"ח
עליונית - ZARA
סנדלים - Kenneth Cole

Forever21 - חצאית  (התמונה מאתר החברה)

Forever21 - חצאית  (התמונה מאתר החברה)


תודה רבה על השיתופים ולייקים.
מאחלת לכולכם אביב שמח עם הרבה פריחה והגשמה עצמית!


2 תגובות:

  1. אהבתי את הקונספט של הנקודות, זה סופר מקסים! ואני גם פחות אוהבת להלביש בהכל לבן לחג, זה נדוש קצת - בחג האחרון הקפדתי על חליפות לילדים בצבעי בייסיק (בז'/קרם, תכלת בהיר, לבן ושחור) ויצא נדיר

    השבמחק
  2. וואווו התעלפתי מהקטנטונת! איזה אאוטפיט מתוק.. השמלה מתוקה ברמות וגם הסרט! עשית לי חשק לקנות לראש השנה (למרות שיש עוד זמן).. ג'ני, אם כבר בתינוקות עסקינן, איפה את ממליצה לקנות בגד ים לתינוק? עיצוב מתוק ובד איכותי?

    השבמחק