יום ראשון, 2 ביוני 2013

תראו מה קניתי: לקים בגימורים חדשים

קניתי לאחרונה שני לקים בגימורים לא שיגרתיים - הראשון טופ שהופך כל לק שמתחתיו למט והשני לק בגימור מחוספס - או בשם האמיתי של הגימור - חול נוזלי. את שניהם קניתי ב lookfantastic.com - אתר יופי בריטי ששולח חינם לארץ - בהנחה של 12% מהמחיר המקורי. תראו איך הלקים נראים על הציפורניים ודעתי עליהם וגם לקים נוספים באותו סגנון עם קישורים מתאימים ב lookfantastic:

כבר לפני חודשיים ראיתי בבלוג TheBeautyNews פוסט על טופ חדש של OPI - טופ שעושה כל לק מט. הדוגמאות של האפשרויות המגוונות שאפשר לעשות עם הלק מאוד מצאו חן בעיני והחלטתי שאני חייבת לק כזה.

כשהיה מבצע משתלם ב lookfantastic.com - החלטתי לנצל את המבצע ללק הזה. ספציפית של OPI, לא היה - כי הוא עוד לא הושק, אבל מצאתי את אותו לק, רק של חברת Butter London. חברה בריטית שהכרתי מלפני כן, אבל עוד לא יצא לי להתנסות במוצרים שלהם וזו הייתה הזדמנות טובה.
זהו הלק שקניתי: Matte Finish Butter London (מחיר רגיל £16.00)
ובינתיים יצא גם הלק של או פי איי :  OPI Matte Top Coat (מחיר רגיל £11.50) - יותר זול ולמרות שהכמות קטנה יותר, הוא יותר משתלם.

Butter London Matte Finish
וככה הלק נראה על הציפורניים שלי:

Butter London Matte Finish

Butter London Matte Finish
Butter London Matte Finish
Butter London Matte Finish עם הלק השחור של Life
במבחן התוצאה הטופ נמרח בקלות ומתייבש מהר. את הלק השחור המבריק שמרחתי מתחתיו הוא הצליח להפוך למט בלי בעיה. בקצה הציפורן מרחתי, בסגנון פרנץ', פס של הלק השחור - כדי לתת ניגודיות ולהבליט את הצבע המט שלפני הפס. אין שום לק שמחזיק אצלי יותר מיומיים (בגלל שטיפת הכלים הבלתי פוסקת) וכך גם הלק הזה. בסך הכל הטופ מאוד מיוחד ונותן הרבה אפשרויות גיוון ללקים שכבר יש ברשותי.

כמובן שלא הסתפקתי במוצר אחד בלבד והזמנתי עוד לק שכבר מזמן רציתי לנסות, וגם עליו קראתי באותו בלוג. זהו לק של OPI - מהדורה מוגבלת של מריה קארי. הסדרה בגימור Liquid Sand (חול נוזלי) - הלק, כשמתייבש הופך למחוספס מה מרגיש ונראה כמו חול על הציפורניים. הלק הזה מאוד סיקרן אותי - הייתי חייבת לראות מה זה הדבר המוזר הזה "חול נוזלי". בסדרה מופיעים כמה צבעים (פוקסיה, סגול, כחול, שחור) אני החלטתי להזמין את הצבע שנראה לי הכי שימושי בסידרה Stay The Night - שחור שמנצנץ בצבע אדום-בורדו.
לינק ללק OPI Stay the Night  (מחיר רגיל £11.50)
בינתיים יצאה עוד סדרה של הלקים עם גימור החול - The Bond Girls Collection - בצבעים יותר קיציים כמו ורוד בהיר, קורל ועוד צבעים מדהימים.
לינק לכל הלקים בקטגוריית החול הנוזלי של OPI

OPI Stay the Night

OPI Stay the Night

OPI Stay the Night

OPI Stay the Night

OPI Stay the Night
כאשר מורחים את הלק, לא מבינים מה מיוחד בו - הוא נראה כלק רגיל עם נצנצים. אבל אחרי שמחכים כדקה שניים עד שהלק מתייבש רואים את הטקסטורה המיוחדת שלו. בחברה לא ממליצים למרוח TOP מעליו, אבל זה אפשרי (אם כי ה TOP יעלים את הניצנוץ של הלק). גם הלק הזה החזיק לי כמה ימים בודדים... (מדיח כלים?)

שבוע טוב לכולכן,





2 תגובות:

  1. אני חייבת את הלק השחור מט וואי איזה סטייל!!!

    יאנה :)

    השבמחק