יום שישי, 14 ביוני 2013

מה קניתי: תיק עור Michael Kors

סוף סוף מצאתי את התיק המושלם - תיק עור של Michael Kors - מעצב אופנה אמריקאי. יש לו מבחר תיקים מאוד מרשים, העיצוב שלו קלאסי וזה גורם לי לאהוב את רוב הדוגמאות שיש לו להציע.

בדרך כלל אני מנסה לא להוציא הון תועפות על פריטי אופנה, כי אני תמיד מוצאת מוצרים יותר זולים, באיכות טובה. אם אני רוצה את המוצרים היקרים - אני מחכה לסוף עונה, ועל זה יעידו הפוסטים הרבים של הקניות שלי בסופי העונות. ואם לא סוף עונה - אז לפחות שתהיה הנחה שווה.
המצב קצת שונה אצלי כשמדובר בתיקים ומגפיים. אני מאוד אוהבת תיקי עור ומגפי עור - זה פשוט נראה אחרת... הרבה יותר מרשים. לכן, אני מוכנה להשקיע יותר ולפעמים הרבה יותר. זה כמובן בא על חשבון הכמות - בדרך כלל יש לי תיק עור אחד ויחיד לכמה שנים וכך גם מגף אחד או שניים.
התיק שהיה לי בחמשת שנים האחרונות, הוא תיק חום של דניאלה להבי שמאוד אהבתי והוא ליווה אותי כמעט לכל מקום. אבל עם הזמן הוא התבלה והאמת, גם נמאס עלי קצת. כך, שכבר תקופה ארוכה (כשנה) אני בחיפושים אחר תיק חדש. אחרי שראיתי הרבה תיקי מותגים ותיקי מעצבים, החלטתי שאני רוצה תיק של Michael Kors. 
בארץ, עד כמה שידוע לי, רק Factory54 מחזיקים את התיקים שלו - וכמובן המחירים הרבה יותר יקרים מבארה"ב. אז חיכיתי בסבלנות למבצעים טובים באתרים בארה"ב, כך שהמחיר כולל המשלוח לארץ יהיה משתלם.
בסופו של דבר ההזדמות הגיעה דווקה מאתר אופנה בריטי - TheOutnet. קיבלתי פרסומת למייל על הנחה של 40% על כל פריטי מייקל קורס - כמובן שזה אמר שהסבלנות השתלמה ואני סוף סוף יכולה להזמין את התיק.

זהו התיק שנבחר מכל התיקים שהיו למכירה ב The Outnet - תיק יד בצבע חום כהה משולב עם חלקים בצבע זהב אדום:

MICHAEL MICHAEL KORS Leather Tote

MICHAEL MICHAEL KORS Leather Tote

MICHAEL MICHAEL KORS Leather Tote


התיק: £140.00 (אחרי הנחה של 40%)
משלוח אקספרס (זו האפשרות היחידה): £16.50  
ולצערי הרב מע"ם, מכס ועמלות שונות ומשונות של חברת DHL שאיתה הם עובדים: 228 ש"ח

סה"כ בשקלים התיק יצא לי: 1129.5 ש"ח

המשלוח מהיר ביותר, קיבלתי את התיק ארבעה ימים לאחר שהזמנתי אותו. הוא הגיע בשקית של מייקל קורס - בתוך קופסת קרטון.

הקניה ב The Outnet היתה נוחה ביותר, ברורה, ומהירה. יש להם מבחר גדול של פריטי מותגים מדהימים. הם יחסית יקרים - אבל בהנחות גדולות זה שווה. כמובן, שאם יש לכם מישהו שיכול להביא את ההזמנות שלכם מאנגליה וכך לחסוך את המשלוח - הרווחתם :)  

תמונות שלי עם התיק:

תיק: Michael Kors (מחיר כולל משלוח ומיסים: 1129.5 ש"ח)
אוברול: Forever21 (מחיר: 129 ש"ח) - בתמונות האחרונות רואים את האוברול מאחור.
משקפי שמש: אירוקה (פוסט כאן)












מקווה שאהבתם את התיק, שיהיה סוף שבוע מקסים!


תגובה 1:

  1. תקשיבי הקדמת את זמנך.. הדגם של המשקפיים ממש חוזר! ראיתי גם לנשים וגם משקפי שמש לגברים!! אני דווקא מתחברת

    השבמחק